
Vandaag zijn we met de taxi naar Koutouloufari (de berg op) gereden. Daarvandaan hebben we een wandeling gemaakt door de dorpen Koutouloufarim Piskopiano en het oude Hersonissos. Onderweg hebben we een heerlijke lunch gehad en foto’s van de natuur gemaakt.






Bron foto’s: Lisette ©)

Wat een leuke vakantie, alweer 🙂 Y-A is een echte globetrotter!
Geniet ervan!
Dankjewel Terry, we realiseren ons maar al te goed hoe bevoorrecht we zijn.