Panda koopt voor Oma twee blikjes met snoepjes.
Dankjewel voor het sponsoren van Asher in Changsha.


(Bron foto’s: Lisette ©)
Panda koopt voor Oma twee blikjes met snoepjes.
Dankjewel voor het sponsoren van Asher in Changsha.


(Bron foto’s: Lisette ©)
Vanmiddag waren we in een pretpark: Window of the World.
Je kan er alles over lezen bij China Reizen, China reis 2012, Shenzhen.
Bij foto’s, China Reis 2012, dag 27 staan de foto’s van dit bijzondere park.







(Bron foto’s: Lisette ©)
Het reisverslag van 9 augustus is weer bijgewerkt. Gisteren waren we in een dagje in een pretpark: Happy Valley.
Je kan er over lezen bij: Chinareizen (zie vaandel), China reis 2012, tab Shenzhen.
Vandaag gaan we naar Windows of the World. Madurodam in het groot.

(Bron foto: Lisette ©)
Bij de foto’s staan bij China reis 2012 bij dag 25 en dag 26 nieuwe foto’s.
Dag 25: onze reis van Changsha naar Shenzhen
Dag 26: ons bezoek aan Happy Valley.
Het verslag van vandaag kan je morgen weer lezen. Hier is namelijk inmiddels alweer tijd om te gaan slapen.

(Bron foto: Lisette ©)
Het verslag van woensdag 8 augustus is terug te lezen bij China reizen, China reis 2012, tab Shenzhen.
De fotopagina zal later vandaag worden bijgewerkt.

(Bron foto’s: Lisette ©)
Epke Zonderland met zijn goude medaille..




Vandaag hadde we een reisdag. We vlogen van Changsha naar Shenzhen. Vervolgens met de taxi naar ons appartement.
We zitten in een ruime 3 kamerflat, twee slaapkamers, grote huiskamer en een balkon.
Vanavond zijn we getracteerd op het buffet van het Venice hotel. Morgen kan je het verslag weer lezen en de foto’s zien.
Een rustige dag vandaag. Vanochtend zijn we naar Starbucks geweest en hebben we wat gewinkeld. Vanmiddag waren we op de kamer, want buiten was het veel te warm. Vanavond hebben we nog een wandeling gemaakt naar het stadion, vlakbij het hotel.
Je kan alles weer terug lezen bij China reizen, China reis 2012 en vervolgens Changsa kiezen. Ook de foto’s van vandaag staan weer op internet.
Morgen dan reizen we verder naar Shenzhen.


(Bron foto’s: Lisette ©)
Vandaag mocht Panda, dan eindelijk weer eens koffie drinken bij Starbucks. Na Xiamen was dit niet meer gelukt. Maar vorige week kregen we van onze gids het adres. Echter het viel helemaal nog niet mee om er te komen. De eerste taxi wilde ons niet meenemen en de tweede taxi die ons wel mee wilde nemen reed er gewoon voorbij omdat op zijn Chinese briefje iets anders stond waar we moesten wezen. Na enig aandringen stopte hij en konden wij weer een halve kilometer terug lopen. Maar eenmaal binnen hebben we genoten van een heerlijke beker koffie.




(Bron foto’s: Lisette ©)
Voor een sponsoringsoprdracht moest Panda op zoek naar een postzegel met een panda erop. Gelukkig was onze gids in Hengshan bereidt zijn pandapostzegel voor het goede doel af te staan. Als bonus kregen we er nog een mooie postzegel met een Koalabeer bij. Uiteraard hebben wij de gids blij gemaakt met een velletje Nederlandse postzegels.


(Bron foto’s: Lisette ©)