21 juli 2014 – verslag van Yue-Anne vanuit Beijing

yue

we zijn sinds zaterdag in Beijing  en vandaag zijn we naar de Chinese muur geweest  en ook naar de tombe van een keizer. we moesten wel 1 uur en een half rijden maar bij elkaar is het 4 uur en een half.

en onze gids heet Joe hij is heel lief en hij kan een beetje Nederlands.

het was wel leuke dag.  Van morgen was het lekker weer en vanmiddag een beetje warm.

en morgen gaan we Guillin. Het duurt 3 en een half dan zijn we er.

en als we aan komen is het avond  dan zitten we ook in een hostel met een bar.

lekker luxe hoor. Morgen zijn we er weer groeten Yue-Anne

2 gedachten over “21 juli 2014 – verslag van Yue-Anne vanuit Beijing

  1. juf Nathalie

    Hallo Yue-Anne :),

    Wat leuk om een verslagje van jou te lezen!
    Zo te lezen beleef je daar heel veel leuke en bijzondere dingen.

    Heel veel plezier met alles wat je daar nog gaat doen!

    Groetjes van juf Nathalie

    1. admin Bericht auteur

      Leuk om je bericht te lezen. Yue-Anne is er helemaal blij mee. Ze zal van de week nog zelf een berichtje terug sturen.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *