De foto-opdracht van FMS luidt vandaag: “where you ate lunch” (waar heb je je lunch gegeten).
Meestal eet ik op mijn werk, achter mijn bureau mijn boterhammen op, maar vandaag ben ik samen met vriendin M. uit eten gegaan. Alleen waren we zo gezellig aan het kletsen, dat ik helemaal vergeten ben een foto te maken.
Op de terugweg naar huis, maar een foto van de buitenzijde van Lantaren Venster gemaakt.

(Bron foto: Lisette ©)
Sinds 5 januari 2013 doe ik mee aan de foto opdrachten van FMS. Voor iedere maand maakt Chantelle een lijst met daarop voor iedere dag een andere foto opdracht. Inmiddels doen al meer dan 5200 mensen mee en plaatsen hun foto op facebook. Je kan alleen op facebook de foto’s bekijken, als je zelf ook een facebook account hebt.
